بهگزارش خبرنگار میراثآریا، جمشید حمزهزاده رئیس جامعه هتلداران ایران با حضور در ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: «خوشبختانه امسال شاهد تبلیغات گسترده در سطح شهر و همچنین پخش تیزرهای تلویزیونی برگزاری یازدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری بودیم که همین امر منجر به استقبال بیسابقه مخاطبان از این رویداد شد.»
او با اشاره به اینکه نمایشگاه گردشگری امسال با تنوع محصولات و و ارائه محصولات جدید مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است، ادامه داد: «امسال نمایشگاه از نظر محتوایی 100درصد غنیتر نسبت به سالهای گذشته بود، مخاطبان با ورود به نمایشگاه، فضای یک نمایشگاه گردشگری را درک میکردند.»
حمزهزاده با بیان اینکه جامعه هتلداران در این رویداد بزرگ گردشگری کشور نقش جدی و فعال داشتند، افزود: «تمام اعضای جامعه هتلداران در روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور در سالنها و غرفههای مختلف در جریان امور قرار گرفتند و از این فرصت برای رشد و رونق فضای کسب و کار خود بهرهبرداری مناسبی داشتند.»
رئیس جامعه هتلداران ایران اضافه کرد: «جامعه هتلداران در این دوره از نمایشگاه سه کارگاه آموزشی برگزار کرد که این کارگاهها با استقبال بسیار خوبی همراه بود.»
او گفت: «حضور پررنگ و متفاوت استانها در این نمایشگاه یکی دیگر از عوامل استقبال مردم از این رویداد گردشگری بود.»
انتهای پیام/